Връщане на стока

Ако желаете да върнете стоките, можете да се откажете от договора в рамките на 14 дни от датата на получаване на стоките, без да посочвате причина.

Можете също така да се откажете от договора преди доставката на стоките.

Как мога да върна стоките?

Можете да се откажете от договора в писмена форма или по имейл. За връщане на стоките можете да използвате нашия формуляр.

Изпратете стоките на нашия адрес AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Slovakia. Пакети, изпратени с наложен платеж, не се приемат.

Какъв е процесът на възстановяване на плащане?

Ще възстановим плащането ви, включително разходите за доставка и други такси, най-късно в рамките на 14 дни. Ще възстановим плащането ви по същия начин, по който сте платили за поръчката. Ако желаете плащането ви да бъде възстановено по банковата ви сметка, моля, посочете номера на банковата си сметка във формуляра за отказ.

Ако сте избрали начин на доставка, различен от най-евтиния нормален начин на доставка, допълнителните разходи за по-скъпия начин на доставка няма да бъдат възстановени.

Разходите по връщането на стоките се поемат от купувача.

Моля, обърнете внимание, че купувачът носи отговорност за намаляване на стойността и повреда на стоките.

Кога не е възможно да се откажете от договора?

Отказ от договора без посочване на причина не е възможен, ако сте закупили стоките като търговско дружество.

Не е възможно да се откажете и от договор, чийто предмет е:

  • доставка на стоки по поръчка;
  • доставка на стоки, които подлежат на бързо разваляне;
  • доставка на стоки, затворени в защитна опаковка, ако защитната опаковка е била нарушена след доставката.

Замяна на стока

По технически причини не можем да обменяме стоки след доставката. Ако стоките вече са доставени и желаете друга, трябва да създадете нова поръчка. При връщане на нежелани стоки, моля, следвайте същата процедура, както при отказ от договора.

Рекламации

Има ли доставената стока производствен дефект или дефектът се е проявил в рамките на гаранционния срок от 24 месеца? Можете да предявите рекламация на стоките.

Как мога да подам рекламация за стоки?

Можете да предявите рекламация (права от отговорността за дефекти) писмено или по имейл.

Изпратете стоките на нашия адрес AjurShop s. r. o., Jungmannova 1172/20, 851 01 Bratislava, Slovakia. Пакети, изпратени с наложен платеж, не се приемат

Как протича процесът на рекламация?

Не по-късно от 30 дни след получаването на стоките рекламацията ви ще бъде удовлетворена, най-често чрез замяна на стоките или възстановяване на покупната им цена.

Други възможности за разглеждане на рекламацията са: предаване на ремонтираните стоки, заплащане на разумна отстъпка от цената на стоките, писмена покана за поемане на изпълнението на рекламацията или мотивирано отхвърляне на рекламацията.

Кой поема разходите по рекламацията?

Разходите по доставката на стоките за рекламацията се поемат от купувача. В случай на призната рекламация разходите за рекламацията се поемат от продавача, като платените пощенски разходи ще ви бъдат възстановени след обработката на рекламацията.